Wat gebeurt er als ik een bestelling heb geplaatst?
In deze blog vertellen wij je in het kort welke stappen wij zetten en die jouw bestelling doorloopt, van bestelmoment tot bij jou in de handen.
Wanneer je een bestelling plaatst in onze webshop en deze succesvol is doorgevoerd, krijg je per mail van ons een automatische bevestiging. Hierop vind je jouw factuur- en aflevergegevens, het ordernummer van je bestelling en de producten die je hebt besteld.
Als je bestelling direct is betaald of op rekening is gekocht, dan gaan wij hier aan de slag om deze te verwerken. Wij sturen je dan de factuur en kijken of wij jouw bestelling al kunnen verzenden of dat je producten hebt besteld die niet op voorraad zijn.
Bij ons is de standaard dat wij bestellingen in één keer compleet uitleveren maar mocht je een deel van je bestelling liever al direct willen ontvangen dan kunnen wij dit op verzoek al eerder afsturen.
Als je bestelling verzonden kan worden dan draaien wij de picklijst uit en wordt je bestelling verzameld en ingepakt. Zodra de bestelling is verzonden, ontvang je van ons per mail een bevestiging.
De meeste bestellingen die wij versturen, zijn voorzien van track en trace. Indien dat het geval is, ontvang je op de dag van verzenden ook een mail met de track en trace link zodat je jouw bestelling kunt volgen. Alle kleine bestellingen worden verzonden met PostNL, de grote bestellingen met Transmission. Uitzonderingen daargelaten.
Afhalen
Het kan natuurlijk ook dat je de bestelling wilt afhalen in onze winkel in plaats van laten bezorgen. Dit kan je aangeven tijdens het afrekenen. Als je hebt gekozen voor afhalen dan krijg je van ons een mailtje als de bestelling klaarstaat en kan het binnen onze openingstijden worden afgehaald. Wel vragen wij je i.v.m. COVID-19 om van tevoren even te bellen, dan kunnen wij je bestelling op een veilige manier overhandigen.