Klantenservice:
Bereikbaar: Maandag t/m donderdag: 8:30 - 17:00 uur en op vrijdag van 8:30 - 12:30 uur.
Telefoon: 0314 - 38 49 60
Mail: [email protected]
Openingstijden winkel:
Maandag t/m donderdag: 8:30 - 17:00 uur en op vrijdag van 8:30 - 12:30 uur.
Zaterdag en zondag: gesloten
Expeditieweg 5
7007 CM
Doetinchem
Het is mogelijk om zowel zakelijk als particulier te bestellen in onze webshop.
U kunt bij ons een account aanmaken of afrekenen als gast.
Wij kunnen alleen bestellingen aannemen met een factuuradres in Nederland of België. Ook verzenden wij niet naar andere landen dan deze.
Wanneer uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvangt u hiervan per mail een automatische bevestiging. Dit bericht wordt verzonden naar het mailadres dat u heeft ingevuld tijdens het bestellen in onze webshop. Vaak krijgt u dan dezelfde dag nog een mail met de track & trace code van onze transporteur (PostNL of Transmission).
Geen mail ontvangen?
- Graag willen wij u vragen te controleren of het mailadres dat u heeft opgegeven juist is
- Het kan zijn dat de mail in uw spambox is beland
- U ontvangt pas een track & trace code zodra de bestelling daadwerkelijk verzonden is
Soms kan het zo zijn dat uw bestelling helemaal geen track & trace code bevat, omdat wij het pakket op een andere manier gaan verzenden dan standaard. Dit kan bijvoorbeeld zijn bij zendingen die te groot of te zwaar zijn of omdat wij uw bestelling op een andere manier sneller bij u kunnen afleveren. Wel zult u in ieder geval altijd een mail moeten ontvangen wanneer de zending naar u onderweg is.
Neem voor verdere vragen gerust contact op met onze klantenservice.
Sommige artikelen verkopen wij alleen per volle omdoos. Wanneer de minimale afname van een artikel bijvoorbeeld 6 stuks is, lukt het niet om 1 stuk in het winkelwagentje te plaatsen. Bij producten waar dit van toepassing is, staat het minimale aantal al ingevuld.
Jazeker! Onze winkel en magazijn zijn gevestigd aan de Expeditieweg 5 te Doetinchem. Let wel op dat wij niet altijd alle artikelen op voorraad hebben. Wanneer u een specifiek artikel wilt komen bekijken, kunt u het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Zo weet u zeker dat het desbetreffende artikel op voorraad is. Ook kunt u een artikel alvast bestellen in de webshop om later af te halen in onze winkel.
Wanneer u een artikel besteld in onze webshop, wordt deze automatisch voor u gereserveerd. U kunt het artikel vast online afrekenen en dan sturen wij u een bericht als de bestelling klaarstaat.
Wilt u een artikel reserveren maar nog geen bestelling plaatsen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Wat vervelend dat de betaling niet is gelukt. In dit geval mag u het bedrag overmaken op onze rekening, of proberen opnieuw te betalen door in te loggen in uw account. Hier vindt u de niet betaalde bestelling terug. Wat wij ook kunnen doen is u handmatig een betaallink per mail toesturen, hiervoor kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice.
Bankoverschrijvingen worden niet altijd dezelfde dag nog verwerkt. Zodra wij een betaling hebben ontvangen proberen wij dit zo snel mogelijk in behandeling te nemen. Het proces wordt versneld wanneer u het ordernummer van de bestelling in de omschrijving vermeld. Zo weet onze administratie dat de binnengekomen betaling bij uw bestelling hoort. Wanneer niet de juiste gegevens in de omschrijving staan, is het voor ons lastig om de betaling te linken aan uw bestelling. Dit kan voor vertraging zorgen, neem in dit geval contact op met onze klantenservice.
Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.
RegistrerenU heeft geen artikelen in uw winkelwagen